therightplace

Packa packa packa

Publicerad 2011-11-28 19:15:52 i Allmänt,

Ja idag va det första och sista skoldagen för den här veckan :)
Imorgon sticker vi till Polen, så håller på att packa lite smått just nu!
Va ju dock lite tråkigt med rumsfördelningen idag,
dem strula bort oss lite där så vi fick aldrig tag i några rum så att
jag, emma, lollo, terese och carro skulle kunna dela på ett två och 3 bäddsrum
utan nu blev det så att tjejerna fick två tvåbäddsrum och jag blev utanför suck-.-
Så istället får jag sova med en annan som går på räddning, inge fel så med det
men va ju lite tråkigt iallafall att man hamna utanför:/
Aja nu äre så, ska iallafall bli kul att få åka till Polen:)
Kommer åka 12 med buss från skolan imorgon, sen skulle typ planet
gå halv 7 eller något sånt tror jag så det ska nog gå fint!
Vi åker från Skavsta föresten, så är lite längre än Arlanda då.
Så landar vi i Krakow! Sen buss därifrån till Hotellet.
Kommer troligtvis inte att bli så mycket uppdatering då den här veckan,
men kommer ju iallafall hem sen med MASSA bilder troligtvis :D
Ska försöka göra lite läxa nu iallafall, får väl se hur det går hehe.
Ska lägga in lite bilder från krogen som lollo tog senare, så håll utkik;)
Hej så länge iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela