therightplace

Skönt att sova! :D

Publicerad 2011-11-09 16:57:26 i Allmänt,

Kanske ska börja med flygresan som jag aldrig hann skriva om igår.
Det gick iallafall grymt mycket bättre att åka hem än att åka dit,
kändes nästan som att det gick dubbelt så fort sen mådde jag mycket
bättre den här gången också, så det va ju skönt :)
Fick dessutom trevliga människor bredvid mig på alla tre flygen
som man kunde vara lite social med iallafall :)
Blev inga försenad plan eller någonting utan det mesta bara
rullade på som det skulle så det klagar man ju inte över.
När jag väl kom till arlanda så stod mamma och micke där
och väntade på mig, och rasmus satt i bilen hehe :D
Blev så att vi åkte till IKEA i Uppsala och åt där
sen gick igenom där lite snabbt och kolla sen blev det bilresa hem.
Så när jag kollade lite i väskorna när jag väl kom hem så såg jag
att mina Calvin klein linnen saknades så jag pratade med Henry
min rumskamrat i usa och då låg dem tydligen gömda där bland sängkläderna
plus att även tröja hade lyckats hamna bakom sängen,
så han skulle fråga personalen vad dem tror det skulle kosta
att posta det till Sverige och är det alldeles för dyrt så får jag väl skita i det,
men kan aldrig tro att det kan kosta så jävla mycket eller? :O
Någon som tror sig veta här gärna av er :)

Idag iallafall så har jag sovit 14,5 timme, asså fatta haha tror jag aldrig
någonsin har sovit så länge asså haha :)
Men skönt det var det, och egna sängen herregud det är KÄRLEK haha! <3 :D
Har bara hunnit ätit frukost än, så ska väl ta och äta något mer här om en stund.
Vet inte riktigt om jag har något ställe att packa upp på än så kanske får vänta
med det någon dag men det gör väl inget direkt, måste iallafall hitta mina
skolböcker och sånt för ska ju till haga imorgon igen så :)
Annars tror jag inte det händer för mycket resten av kvällen
får se om jag tar en vända upp till emma, kan hända :)
Dessutom så sitter jag på min brors dator nu, så kan inte lägga in bilderna
just i detta inlägg men dem kommer förhoppningsvis in
senare ikväll med lite tur så:)
Långt inlägg idag, men nu har ni slösat några sekunder av ert liv iallafall :)
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-09 18:39:04

är tyvärr säkert dyrt. jag skulle posta min kvarglömda plattång från stockholm, det skulle kosta 600.. och du ska liksom posta från USA haha ;o men hoppas det inte är allt för dyrt :( :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela