therightplace

Söndag!

Publicerad 2011-11-20 17:52:07 i Allmänt,

Äntligen klar med läxorna, har gjort klar källkritiken och en intervju om stress.
Så sjukt jobbigt att göra läxor på helger egentligen, men nu får jag ta det lugnt.
Igår iallafall så skulle det ju ha blivit en nykter kväll, men blev inte riktigt så va?
När jag gick upp till emma på kvällen innan KLIN så blev det att vi tog en drink
men det slutade inte där direkt, utan det blev lite shotar och mer drinkar
innan Lina kom och hämta oss med bil hehe, men det va roligt iallafall för det
gjorde nog så att kvällen blev mycket bättre.
Bara att tacka familjen Gottberg för drinkarna och shotarna,
tack alla för en bra kväll oxå va riktigt kul :D
Vi hitta lite helium ballonger nere på KLIN igår också så haha
ja ni vet ju hur man lät då ;)
Nu sitter jag och väntar på mat iallafall tror det blir kyckling
eller något liknande, men får i mig det mesta nu för är skit hungrig:D
Annars ikväll så blir det lugnt vad jag vet, ska ta en dusch lite senare å så.
Imorgon är det skola som vanligt, får iallafall en halv timmes sovmorgon
bättre än inget så tack för den :)
Hoppas alla haft en trevlig helg nu, annars bättre lycka nästa vecka;)
Hej då på er ha det bra!
Bilder kanske kommer in någon senare :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-20 18:49:30

sv; hihi men tack erkan!



och ja, kvällen var jättekul. och varsegod, var så lite så ;) tack själv!

Postat av: e

Publicerad 2011-11-20 21:02:47

Haha, jaaa absolut! :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-20 21:53:06

sv: haha ja eller dom blev bara väldigt konstiga.. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela