therightplace

Tillbaka på Haga!

Publicerad 2011-11-10 14:08:34 i Allmänt,

Ja, idag då gjorde jag min första dag på haga igen.
Va inte mycket till dag direkt, hade en lektion hehe, så jag åkte hem sen
men åkte ner igen för att äta lite med emma, lollo och carro:)
Nu är jag hemma igen iallafall, väntar på att pappa ska komma.
Ska vara hos honom över natten, så får jag väl se om jag lyckas
få igång min datorn där borta för den hade tydligen börjat brinna
en vecka eller något efter att jag åkte till usa. Själva datorn ska dock vara lagad nu
men nu verkar även skärmen vara sönder tydligen, så kanske måste köpa en ny :/
Kom på precis en sak som dem kan ha gjort fel med sladden så om det är
så kanske den funkar ändå, håll tummarna nu! :D
Va nog allt för idag, ska bli skönt med fredag imorgon iallafall
får väl se om det blir något på kvällen där och sen att man får sova såklart;)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela