therightplace

You came to life to live it, so LIVE IT!

Publicerad 2011-11-15 20:42:26 i Allmänt,

Lite fuskig skoldag idag tycker jag, alla hade typ en lektion förutom jag.
Så emma, lollo, carro och terese sluta kanske 4 timmar innan mig,
vill ni veta va dem gjorde av dem timmarna, dem satt kvar i skolan haha! ;)
Så när jag sluta då åkte dem hem hehe, har man timmar att spendera så har man :D
Iallafall efter skolan så följde jag med lollo för skulle hjälpa henne att installera ett spel,
dock var det något fel på filen så när vi va klara
så buggade det ihop och funka inte suck-.-' ^^
Väl hemma så har jag tagit det lugnt och gjort lite läxor sådär.
Så nu tänkte jag väl hoppa in i duschen, sen blir det väl inte mycket mer "tyvärr".
Ska hem till pappa imorgon igen iallafall så får väl se om vi ska göra något då
eller vad som kan tänkas hända, men det får morgondagen utvisa.
Asså jag vet inte, måste hitta något mer att skriva om!
Känns så sjukt ointressant att läsa om det här haha, vad gör ni här haha? ;)
nej men har ni nå tips så får ni gärna höra av er.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-16 00:20:46

du kan alltid ha ''dagens''-något, skriva listor, frågeblabla, osv. för att ha mer att skriva (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela