therightplace

Film å gott!

Publicerad 2011-10-23 01:25:34 i Allmänt,

Snabbt inlägg nu ska ta och kolla på Oceans eleven har inte sett den förut :)
Så har jag varit till affären och handlat in lite chips och cola m.m,
så detta blir min första cola i staterna få se hur den smakar :D
Gick bra med tvätten föresten alla som undra,
tror allt behöll färgen och inget krympte (Y) :)
aja nu hoppas jag på att filmen är bra
så får väl alla i sverige sova på som vanligt,
hare bra imorrn ska jag nog till Maine mall iallafall :)

dåligt ljus på denna men men!

Kommentarer

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2011-10-23 11:48:53

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Postat av: lojsss.blogg.se

Publicerad 2011-10-23 17:52:43

lays chips, typiskt USA, det har dom jämt i OC ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela