therightplace

Första lektionsdagen

Publicerad 2011-10-12 20:11:03 i Allmänt,

Ja idag har jag som sagt haft mina första lektioner :)
va rätt kul å ha slöjd igen iallafall, inte haft det sen 9.an iallafall.
Najs lärare hade vi då oxå, så tror vi ska ha det en stund imorgon igen.
vi ska typ bygga en liten ihop fällbar pall
som man kan ha med sig ute i skogen och ja så typ :)
Dem andra lektionerna va väl inte så märkvärdiga
dem gjorde då iallafall inte så mkt haha^^
Nu har jag iallafall slutat så sitter i stort sett och väntar
på ifall man måste lämna rummet om en stund eller inte
så vi får väl se om dem kommer in och säger något!
Blir inte så många bilder på vardagarna
kommer förhoppningsvis in någon till helgen.
Måste nog till wal-mart eller något igen och köpa skor bl.a.
Idag fick vi god mat till lunch iallafall fick typ någon sorts pizza
fast såg ut som dem där snabbpajerna man kan köpa på
ica men va pizza, det va rätt gott iallafall :)
Hare bra alla!

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-12 21:09:08

Låter kul med slöjd!! :-)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-12 23:12:24

sv: Ja gud det kan jag tänka mig! Gud vad kul, spännande också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela