therightplace

Internationella dagen

Publicerad 2011-10-27 00:16:34 i Allmänt,

Ja som sagt idag hade vi en internationell dag för skolan,
då bland annat dem som kom från andra länder fick chansen att bära
sitt lands flagga in i idrottshallen, medans massa folk satt på läktarna och
kolla på, så jag fick väl bära in den svenska flaggan då :)
Kommer ju tyvärr inga bilder från när jag gjorde det,
eftersom jag inte kan ta kort på mig själv just då haha.
Sen hade iallafall vissa gjort maträtter från sitt hemland också
men det skippade jag, för hade ingen lust att laga mat klockan 9
på kvällen innan haha.
Annars har väl dagen varit sig lik i stort sett, fick tyvärr inte spela nå basket
idag för att typ alla va borta och gjorde något annat så blev inget :/
Så gick upp till gymmet och träna en timme istället,
körde ben idag, så kommer troligen att behöva kryckor imorgon
har inte tränat det på 1,5-2 månader sen (a)
Haha nejdå men träningsverk kommer det nog finnas gott om :)
Nu ska jag tare lugnt ett tag sen äre väl bara att börja med läxorna som
vanligt igen, något mindre prov i historia imorgon oxå se hur det går då :S
Godnatt på alla i Sverige nu, hare bra!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-27 16:35:09

sv: haha ja toppen! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela