therightplace

Nu är den kommen!

Publicerad 2011-10-30 04:59:18 i Allmänt,

Vi ser det snöar, vi ser det snöar det va väl roligt hurra.
haha nja men ja nu har det börjat snöat iallafall,
får väl se hur mkt det har kommit tills imorgon bitti.
Har kollat på två bra filmer idag iallafall "No strings attached" och "unknown"
så va jag ner och kollade hur "halloweenfesten" va men den va riktigt dålig
hände absolut ingenting, blev dock lite snöbolls krig här ute :)
Får väl se vad som händer imorgon nu då har ingen aning faktiskt,
får visa sig som sagt.
Ska väl ta och lägga mig här snart, klockan är 12 nu så och eftersom att
jag inte kan sova hur länge jag vill så måste man lägga sig någorlunda tid.
Aja mer uppdatering kommer väl imorgon ha det bra! :)

Kommentarer

Postat av: MyzaaN

Publicerad 2011-10-30 08:13:25

oj :O oh vill inte ha vinter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela