therightplace

Shoes of sweden!

Publicerad 2011-10-28 21:12:45 i Allmänt,

Hehe va lite komiska dagar igår och idag,
först igår då hade jag mina kängor/boots eller vad man nu ska kalla dem för på mig
och byxorna instoppade så då såg man skorna mycket bättre också,
så igår när jag gick runt i skolhallarna såg jag hur både lärare och elever
kollade ner på skorna när man gick förbi, sen idag hade jag likadant
så idag fråga både en lärare och elev var jag hade köpt dem haha kul! :D
Läraren dessutom sa att han aldrig hade sett något liknande,
blev helt häpen, men kanske stämmer då eftersom att alla kolla så mycket :S
haha aja kul att folk verka gilla dem iallafall :)
Annars idag så verkar det inte hända så mycket så jag ska nog ta en vända
ner till gymmet lite senare ikväll och eftersom att middagen är innan jag ska ner dit
så lär jag nog ta och beställa något mer sen efter jag är klar, får väl se vad
House of pizza har att erbjuda! :)
Så får vi se om det blir att kolla på Paranormal activity 1 för vill se nya filmen som
går på bio, för tydligen enligt en viss emma så ska den vara RIKTIGT läskig ;)
Tur att jag inte såg den igår iallafall, för efter gymmet så måste jag ju in i det där
omklädningsrummet, hehe det är inte så jätte mysigt ställe på fredagarna,
inte en själ i hela byggnaden och mörkt där jag byter om haha,
skulle kunna skrämma skiten ur någon ifall någon skulle komma in! :D
Men ja alla ni i Sverige får väl ha så trevligt lov nu och en kanon fredag! ;)

Kommentarer

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-10-29 08:40:40

Jag tycker oxå dem är grymt snygga:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela