therightplace

Sista inlägget?

Publicerad 2011-10-07 00:32:32 i Allmänt,

Packa packa packa!
Ja nu är resväskorna klara, bara handbagaget som ska göras klart det sista imorgon
sen är allt nerpackat och klart för avgång!
För om ca 1 dygn sitter jag förmodligen i bilen påväg ner till Arlanda hehe läskigt
men ska bli helt sinnessjukt kul såklart :D
Idag har jag också varit med Hellman ett tag, så man hann säga hejdå!
Sen träffade jag även emma, lollo och terese vi pratade lite å så :)
Fick säga hejdå till terese också för kommer inte hinna se henne något mer.
Dock så kommer förhoppningsvis emma och lollo förbi en stund imorgon och
tar farväl av mig innan jag åker :)
Kommer sakna er alla men det vet ni redan, vi syns ju om några månader iallafall.
Blev så jävla GLAD att jag hinner hem innan alla tar studenten här så man hinner
vara med och se det, har ju iallafall gått med dem flesta jag känner i ett antal år :)
Synd man inte får vara med, men ett år i usa kommer förhoppningsvis kompensera det!
Sitter och funderar hur man ska lägga upp sovningen imorgon nu,
för att från att planet går från arlanda till att jag är i Portland
är 17 timmar och tror inte jag är den piggaste då.
Kan förhoppningsvis sova lite i bilen påväg ner till arlanda
sen hoppas jag att jag kan sova lite på flyget, men vi får väl se då :)
Kommer vara en trött pojk på lördag kväll det kan jag ju säga.
Det här kan bli mitt sista inlägg i Sverige som sagt på 9 månader,
ska försöka hinna göra ett snabbt inlägg imorgon men är ju mkt att göra så vågar
inte lova något men ifall jag inte hinner så får alla ha det så sjukt bra här hemma
i Sverige kommer sakna vissa så sjukt jävla mycket och ni vet vilka ni är!!!!!!
Men som sagt finns på skype så bara att ringa pratar så gärna med er :)
Finns många bra minnen nu, MEN kommer fler!


























Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-07 01:44:27

<3

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-07 17:05:45

<3

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-07 19:40:13

Tusen tack erik, jag har haft en underbar vecka! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela