therightplace

Ambassaden klar!

Publicerad 2011-09-28 20:52:37 i Allmänt,

Äntligen hemma från en lång dag i Stockholm!
vart ju en aning krångel på ambassaden, lite små drygt men fixade sig tillslut!
Första gången va det att jag skulle gå till banken
och betala in en viss summa till ett bankgiro
och ta med mig kvittot tillbaka samt att ta ett kort i en sån där fotomaskin,
för det jag hade med dög inte haha. Aja kom iallafall tillbaka och visa hon alla grejer
då sa hon att hon trodde att hon hade sett ett kuvert första gången jag var där
men det hade jag ju inte som sagt så då va jag tvungen att gå ut för andra gången
och fixa kuvert och frimärken för 67kr på coop. När jag va tillbaka på ambassaden
så va det 15min innan dem skulle stänga portarna så hade riktig tur där.
Som sagt nu är det iallafall äntligen klart med det :)
Gick runt en stund med nicklas sen på stan, men mådde inge bra så vi gick
till stationen och satt oss sen kom vi även med ett tåg som gick en timme tidigare
haha vi hade världens bästa tågvärdinnor fett sköna tanter! :D
Nu sitter jag hemma iallafall och imorgon då
går flyttlasset till Skräddarbacken som sagt :)
Mamma har hyrt flyttgubbar och städteam så vi behöver inte göra något speciellt,
så hoppas på att jag kommer kunna följa med Emma till falun imorgon istället
hon ska nämligen till tandläkaren igen och så "vill" hon ha lustgas haha ;)
Blir nog bra i vilket fall, nu får ni ha en trevlig kväll iallafall!


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-28 21:09:08

men usch vad drygt.. tur att det löste sig iallafall! :)

hihi japp. synd att man inte kunde ta med sig lustgasen hem bara, gud vad kul vi skulle ha då! haha. men nu får du väl bara skratta åt mig då, och jag åt ingenting, tss.. (;

Postat av: lollo

Publicerad 2011-09-29 16:10:56

välkommen till berget mannen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela