therightplace

Händelserik kväll!

Publicerad 2011-09-18 16:25:25 i Allmänt,

Va ju på fest hos Alex igår, både rolig och lite sorglig sådär :)
börja med att Emma tog bussen ner till mig så fick vi skjuts härifrån
av mamma ner till alex så vi började väl festa där och så komma lollo kanske
5min efter vi kommit dit. Så alla satt väl och snacka och drack
där under kvällen sen runt kanske 1-2 tiden så lyckades Emma
tyvärr ramla i badkaret så halva framtanden gick av snett som en triangel typ :O
Så vi ringde till hennes mamma så hon fick åka hem,
men troligtvis så fixar tandläkaren det där utan problem så kommer inte märkas sen :)
Efter att hon åkt så stack vi till Donken för dem va hungrig,
jag va också skit hungrig men hade ingen aptit alls just då fett konstigt :S
Efter det fick jag skjuts hem av Lina iallfall, va så grymt skönt att lägga sig ner.

Nu idag så har jag och mamma precis varit och köpt en
Samsung Galaxy S2 åt henne så ni kan ju gissa på om hon är nöjd! :)
Sen nu ska väl jag göra klart visumuppgifter så jag kan ringa imorgon och boka tid!
Annars händer det nog inte så mycket mer!
Hoppas alla andra hade det sjukt trevlig lördag igår iallafall! :)
Tyvärr inga bilder från igår sorry :(

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-18 16:40:41

sv: haha åå stackars tjej som ramlade i badkaret, tur att jag inte gjorde samma sak ;) haha!

Ja alldeles för mycket!! haha



ja stämmer bra det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela