therightplace

I Wonder?

Publicerad 2011-09-26 22:48:51 i Allmänt,

Idag blev det lite gym iallafall det va faktiskt skönt :)
Måste komma igång igen när jag kommer till Usa
kan inte bara sitta framför datorn och dega hela tiden ;)
Annars idag så har jag packat för flytten, ska även fixa det sista imorgon
sen så måste jag försöka fixa så mycket till Usa också
för kan bli svårt att hitta grejerna sen annars!
Avslutade iallafall kvällen med Emma och Lollo,
gick ner till Pronto så käkade dem lite Kebabpizza.
Struntade i det jag för va inge sugen, men dem såg väl hyfsat
mätta och belåtna sen! :D
Nu ska jag ta det lugnt framför datorn någon timme
sen får man väl ta och sova då:)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-26 23:09:27

hihi, trevlans! och söt bild, tihi! :D saknar den katten litegrann!

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-27 15:11:35

sv; haha :D tyvärr är det slut erik.. men nästa gång, tss!

Postat av: PRIMATENS

Publicerad 2011-09-27 20:27:52

sv: Eller hur, och tur är väl det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela