therightplace

Intensivt!

Publicerad 2011-09-27 20:29:42 i Allmänt,

Fyfan vilken dag, har seriöst inte haft en enda lugn stund!
Ska in i duschen nu också så än får man inte vila heller :O
Har packat hela dagen för på torsdag då går allt upp mot Skräddarbacken IGEN haha :)
Sen såg jag idag att jag hade "glömt" att fixa vissa saker som ska med till
ambassaden imorgon, men hoppas nu verkligen att det fixar sig ändå!
Surt om jag kommer dit och sen måste åka hem och sen ner en annan dag igen -.-
Håll tummarna för mig :)
Imorgon går tåget 5.56 från borlänge tågstation så blir inte mycket sova direkt
så ska lägga ner nu så man får sova tillslut iallafall ;)
Ha det bra allihop!

Lollo tror du får fixa ny header snart!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela