therightplace

Pirrigt värre!

Publicerad 2011-09-08 21:00:19 i Allmänt,

Ska väl börja med det viktigaste! :D
Har pratat med (Mr hibbard) i USA idag, han intervjua mig lite så där
genom skype haha va fult, men fick se honom oxå han körde cam! ^^
Satt ute i friggebon med datorn så jag skulle få vara själv.
så dem sista 10 minuterna va då så inne helvete pirrigt
man bara vänta att han skulle ringa på skype
så kändes som man skulle skita på sig haha,
men sen när vi väl börja prata så va det inga problem alls
riktigt skön gubbe va det, han va typ tennis tränare där på skolan bl.a
För övrigt så lät det som en helt grym skola,
typ varje onsdag kommer det en lapp upp i skolan där det står om vad
som kommer hända under helgerna så typ alla är helt galna i att få se den
kan bl.a va att man får åka och shoppa i någon större stad,
kanske New York vad vet jag men hoppas,
sen kunde det typ va matcher ifall man nu spela basket som jag vill göra
sen kan det vara kanot tripper och lite allt möjligt så lät skit spännande! :)
Nu ska han prata rektorn och dem som har hand om skolan, och berätta om mig
men han sa att min ansökan och allt såg bra ut så han trodde inte det skulle vara några
problem alls, så sen hör han av sig till Explorius å så ringer dem mig och informerar.
Så hoppas dem hinner redan imorgon!
Ja va väl det jag vet nu, ni får veta mer sen när jag vet mer! ;)
Annars efter skolan idag så köpte jag ett nytt par chinos,
får dock ta kort på dem imorgon för har ingen kamera hos pappa
fast kanske ska säga att pappa betala också så tack så mycket för det! :D
Har kollat på dem förut och tyckte dem va sjukt sköna,
men hade kollat in några andra den gången så blev inte dem här den gången
men nuså har jag även dem! :D

Fyfan vilket inlägg haha men men hoppas det va nått att läsa;)
Här är en bild på delstaten Maine som jag ska åka till isåfall :)
Sjukt fint eller? ;)

Kommentarer

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-09-08 21:42:19

Åh det ser ju hur fint ut som helst :)

Vi håller alla tummarna vi har här hemma, men vi tror på dig :)

Lät ju som dem var väldigt positiva till dej!

Förstår att det är grymt pirrigt nu!

Hoppas Hoppas Hoppas

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-08 22:38:33

Håller tummarna!!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela