therightplace

Schools Out!

Publicerad 2011-09-13 20:11:11 i Allmänt,

Va med på psykologi lektionen idag vi såg på film
"vuxna människor" tror jag den hette haha!
Filmen gjorde Tobbe i våran klass i stort sett galen
handla mycket om sex och otrohet och det går ju inte alls för honom xD
så han satt å mumla och va små sur och ville byta film sen
så jävla roligt å se hehe va snällt :)
Efter den iallafall så tömde jag skåpet och lämna in alla böcker,
skrev även på något papper om att jag kommer skjuta upp ett år på haga
så nu är det skolfritt några dagar fy va skönt :)
men kommer nog att få mycket annat att stå i så
Nu har jag precis käkat "hemmagjorda" hamburgare iallafall inte helt fel
och känns som man kan rulla fram haha men ska väl vara så? ;)
Hoppas alla har haft en bra dag!

I'll Miss U! :(

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-13 21:47:12

sv: Åh tusen tack erik! :)

kram

Postat av: lollo

Publicerad 2011-09-14 13:34:09

you222:-((((((((((

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-14 18:48:04

sv: snäll du är erik :D men kände mig sjukt sliten!! haha

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-14 21:43:19

sv: nej det har du helt rätt i ;) hha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela