therightplace

Söndag igen då!

Publicerad 2011-09-04 20:08:45 i Allmänt,

Dagen började med att mormor och morfar kom hit och åt
plommonkaka eller vad det hette som mamma hade bakat
den va faktiskt riktigt god! :)
Sen när dem skulle hem så passade jag på att ta skjuts
med mamma till gymmet, så blev lite biceps och mage idag! :)
Gick då helt okej så ska väl inte klaga! :)
Resten av kvällen blir väl att ta det lugnt.
Fast justja kanske ska berätta om gårdagen!
Jag och Hellman stack till Falun på Granny goes street
så blev väl en trevlig kväll.
Träffa bland annat Emil Frisk har inte sett han på över ett år
liksom plus att han varit i usa då! :)
Så det va skoj, men hade man varit lite full sådär så tror jag
att man hade haft helt galet kul på Rebecka och Fiona
för det va ett riktigt ös där! :)
Va väl det mesta så trevlig kväll på er alla ;)
Förlåt att varit dåligt med bilder, men orkar inte ha med
mig till Falun å massa sånt så ledsen :/

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-05 10:06:24

sv: ja vi hade det super trevligt! :D haha

ja åå jag hade velat sett dom asså!



gullig du är erik, tack! :D

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-09-05 13:47:02

Ny vecka och nya tag. Hur har den nya veckan börjat?

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-05 17:49:54

sv: ja va tusan, det får vi hoppas på! ;)



Tack erik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela