therightplace

Trevlig dag!

Publicerad 2011-09-14 23:05:02 i Allmänt,

Började dagen med att åka till gymmet med pappa och träna lite ben :)
Efter det så stack vi till blå lågan och åt mat, sen fick jag skjuts hem.
Så resten av dagen har jag spenderat med Emma, Lollo och Carro!
Mycket trevligt som vanligt :D
så efter lollo hade tjänat ihop några kronor hehe host så stack vi till
Tunhuken så hon fick käka lite haha :)
Imorgon får jag nog också en viss kod så jag kan börja att fixa med visumet,
sen kommer det riktiga pappret till sverige på måndag så då borde jag kunna boka
tid nere på ambassaden i Stockholm sen SWEET! :D
Men har inte fattat än att jag kommer åka dit,
går inte in i huvudet liksom kommer nog inte förstå det förens
jag står borta på Arlanda och ska checka in väskorna :)
Men ni får ha en sån trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela