therightplace

Du vet ingenting om mig, jag vet ingenting om dig!

Publicerad 2012-01-17 22:11:26 i Allmänt,

Skön början på dagen, men jobbigare slut!
Började kl 11.45 idag så fick en skön och lugnt morgon idag:)
Dessvärre så hade jag lektion sen till 14.30, så kom pappa förbi vid skolan
för att han skulle lämna böcker till mig, så det gjorde han men blev även en fika:)
Han skjutsa hem mig sen iallafall, så försökte jag hinna börja med läxorna
men det hann jag inte komma någonstans med!
Fick istället ställa mig och göra mat, blev lite små stressad
för skulle hinna göra klart den och äta sen direkt när jag va klar
fick jag ta bussen ner till skolan igen, för idag va det nämligen Öppethus på skolan
så vi satt och hade Svenska i lite över 2 timmar, typ inga som kolla på oss heller
så va ju lite slöseri med tid om vi säger så!
Tänkte jag skulle gjort läxor nu när jag kom hem då, men fanns verkligen ingen lust.
Så får väl göra det imorgon då haha. Blev att kolla på lite Prison Break istället:)
Men ska väl ta och lägga mig här om ett tag tror jag!
Imorgon är det skridskor på idrotten också -.-'
Är inte min favorit aktivitet direkt, plus att jag är helt värdelös på det hehe (a)
Men ja hoppas alla haft en bra dag iallafall, så hörs vi imorgon!
Godnatt :)

Kör på det kortet föresten Lollo hahaha!!!! :D

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-01-18 15:15:53

sv; haha nej kanske inte. jag gör typ aldrig det! :)



haha ellerhur, lollo, kör på det där kortet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela