therightplace

Måndag

Publicerad 2012-01-02 20:58:29 i Allmänt,

Idag har det varit en helt okej dag ändå.
Har varit hem till mormor och morfar för att de bjöd oss på lunch hemma hos dem!
Va väl inte helt fel sådär, sen kom pappa och hämta oss där, eller mig
för vi skulle iväg och träna och niklas ville inte träna så.
Kan ju säga att jag är förvånad om jag inte har träningsvärk i magen imorgon
herregud haha, körde en ny övning niklas visa mig förut, höll nästan på att spy
när jag var klar sen haha, men kändes iallafall skönt att få träna :)
Resten av kvällen ska jag ta det lugnt nu,
blir nog att se på lite "The Walking dead" tror jag,
rätt bra serie så det kör vi på! :D
Vi hörs imorgon igen, hej på er!

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2012-01-03 01:28:45

sv; Japp, har du? :)

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-01-03 10:43:59

Nu har jag lagt till dig också på bloglovin :) Och visst hade du lagt till mig? Hur är läget med dig då? Vet du när skolorna börjar igen efter jullovet? Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela