therightplace

With or without you

Publicerad 2012-01-21 21:16:29 i Allmänt,

Hann aldrig med att uppdatera igår, så ni får höra om det nu.
Efter skolan iallafall, så åkte jag hem och duscha, käkade och lite så.
Sen så tog jag bussen till Nicklas i Kv så kom även lollo, carro och robin dit sen.
Blev väl lite förfest och lekande med hans grymt sköna/busiga katt haha!
Efter ett tag så åkte vi bil ner med robin till S2.
Va dock enligt mig inte en av de bästa utgångarna, för de spelade bara
Dubstepmusik hela tiden i stort sett och tänker man efter
så låter det inte så jätte olika egentligen.
Dessutom så är det rätt svårt att kunna dansa till det
samt att det va rätt lite folk där igår.
Men vi gick ut sen lite tidigare så tog vi lite fyllekäk på Milano istället.
Blev en kebabrulle för mig såklart, alltid lika gott hehe;)
Så fick jag och lollo skjuts hem sen utav Ted,
skönt man slapp gå eller ta bussen.
Idag annars har jag bara varit hemma
och kollat på massa serier hela dagen.
Sitter och käkar massa godis och läsk nu,
tjejerna ska väl på utgång idag också,
men jag måste snåla ner på utgifterna
så jag får tyvärr stanna hemma idag,
men men det ska nog gå.
Hoppas ni får en kväll med bättre musik idag då!
Och alla andra trevlig lördag på er,
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela