therightplace

Seg man är!

Publicerad 2012-03-20 21:34:56 i Allmänt,

Ja det har ju varit lite dött här nu, kommer kanske inte bättras inom de
närmaste dagarna men ska försöka så snart som möjligt :)
Idag hade jag iallafall bara en lektion i skolan,
egentligen två då men fick skippa den sista för skulle iväg på körlektion.
Fick hålla på att backa runt hörn och massa back grejer idag.
Gick iallafall sjukt bra så rätt stolt över mig själv! :D
Så efter lektionen så gick jag ner och gjorde klar fas B och testa på fas C en gång.
Så snart hoppas vi på att man har lappen i handen här! ;)
Bra respons på solglasögonen föresten haha inte en själ som svara. lol
Annars har jag väl hållt på med projektrapporten en hel del idag,
men snart blir det att se bb iallafall lika roande som vanligt:)
Justja såg klart på Prison Break idag, sjukt spännande hur det skulle sluta!
Slutade ju inte kanske exakt som alla hade trott men aja är en serie som borde
ses av alla tycker jag, så har ni inget för er vet ni vad ni ska göra. ;)
Men nu får ni hare bra, hej på er

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-21 16:33:46

latmask ;) hihi! Jo jag fick massor av fina saker :) mest pengar. vad gör du för något idag? kram

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-03-21 21:38:45

Hoppas du haft en toppen bra dag och sen så önskar jag dig en bra dag imorgon också! :D

Kram

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-21 22:13:38

haha ;)

Jo du jag har njutit av solen och vart på castingar! :) HAr du haft en bra dag annars då?

Kraam



ps. passa på att fråga mig vad som helst i mitt senaste inlägg på bloggen "ASK ME"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela