therightplace

Tjenixen blixten!

Publicerad 2012-05-06 20:40:09 i Allmänt,

Då var det väl söndag igen då!
Tänkte börja med vad som hände i fredags.
Va först i skolan som vanligt, sen blev det en lite snabbis till kupolen.
Så åkte jag hem och tog det lugnt en stund innan det var dags för
att åka och fira Terese fyllt 19 nu, så vi bjöds på tacos :)
Va riktigt gott och trevligt sällskap.
På lördagen sen så åkte jag och gymma lite i östra och så spelade
jag även lite biljard, gick för övrigt sjukt bra på både och! :D
Sen mot kvällen iallafall blev det bio med nicklas, mattis och adam
vi såg American pie - Reunion, höll måttet som alltid
va sjukt rolig film och va ju de gamla skådisarna så det var ännu bättre!
Så sen av resten åkte jag hem och tog det lugnt bara.
Sen ja idag har jag fått övningskört lite grann till Torsång där det blev fika stund
i solen med mamma och moster. Så nu mot kvällen har jag fått göra lite läxa,
men snart blir det iallafall bb så ska ta och kolla vad det finns för mat sen så blir
det att sätta sig framför tv.n och se dagens söndagsutröstning.
Men får hoppas alla andra haft en trevlig helg och ha det bra
Hejs!

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2012-05-08 21:43:30

sv; japp, han med knölen du vet :/ men ni slipper han iallafall lida något mer, får tänka så så känns det liite lättare:))

Postat av: lollo

Publicerad 2012-05-12 22:56:18

"tjenixen blixten" hahaha nej.....

Postat av: emma

Publicerad 2012-05-20 18:22:28

sv; haha, stämmer bra! orkade inte ändra något då jag redan hade BH:n, boken och ipoden där (på ''nattduksbordet'') sen så la jag bara på frukosten.. klick klart ;)

Postat av: emma

Publicerad 2012-05-24 18:16:53

sv; haha okej! hoppas på att det är positivt.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela