therightplace

Äntligen framme!

Publicerad 2011-10-09 02:16:47 i Allmänt,

Herregud har varit vaken i ja nu ungefär 38 timmar!
Sov en gnutta på planet men man vakna ju varannan minut så gick ju inte riktigt:O
Sen ca 17 timmar har spenderats på flygplan och flygplatser.
Trodde jag skulle dö på flyget till Usa, mådde inge bra alls av olika anledningar
kan ni få veta sen någon gång,
sen kom man ju för fan aldrig fram timmarna bara gick och gick
dem hade ju tv på stolarna men mådde för dåligt
för att kolla så gjorde det ännu jobbigare.
Va skönt när man kom till Portland och George hämta upp mig
riktigt härlig gubbe där ;)
så skjutsa han mig till skolan, va som att man var i en film
naturen och allt såg ut som det gör på filmerna va lite coolt sådär :)
Har lite att fundera och se nu hur det blir!
Sen ska jag göra ett "beslut" vad det får ni veta senare :)
Nu ska jag ta och lägga mig snart iallafall, hoppas alla hare så bra där borta
i Sverige för här är det typ 25 grader fyfan va skönt det va :)

Ska vara ett flygplan av pappkartong haha :)

Kommentarer

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-10-09 07:09:40

Härligt att du är framme nu äntligen:-)

Tråkigt att höra att du mådde dåligt under flygresan :-(

Hoppas nu du kommer trivas med allt som hör din resa till:-)

Hoppas du kunde sova lite när du kom fram. Ha det bäst Erik!

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-10-09 07:10:16

Härligt att du är framme nu äntligen:-)

Tråkigt att höra att du mådde dåligt under flygresan :-(

Hoppas nu du kommer trivas med allt som hör din resa till:-)

Hoppas du kunde sova lite när du kom fram. Ha det bäst Erik!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-09 14:43:59

skönt att du är framme och skönt med värme, inte LITE avundsjuk! :-) hoppas du blir att trivas nu då! :D

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-09 15:52:58

Vad skönt att du äntligen är framme! Du kommer att få det toppen borta där. Men det tar nog några veckor innan du kommer in i livet där. Vad är det för "beslut" du ska göra??? Nu är jag nyfiken!!!

/Mor

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-09 15:56:19

vaaad för beslut? du måste berättaaa blir ju nyfiken ;) hehe..... vi hörs snart :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-09 18:09:15

åååå vad spännande med USA!!!! du får ha det så jävla bra där erik!! :D

Postat av: terese

Publicerad 2011-10-09 19:10:03

haha lite hemligthetsfull är du nog ;) hoppas du sov skönt och att allt blir bra där borta annars kan du ju alltid komma hem till oss :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela