therightplace

Rast! :)

Publicerad 2011-10-14 18:18:47 i Allmänt,

Har precis haft lunch så nu har jag håltimme i typ 1 och en halv timme :)
Det ända dumma med det är att det är en sista lektion sen på 50min
den skulle man gärna ha tagit nu liksom
så kunde man fått tagit helg på riktigt istället, men men
hellre rast än massa andra lektioner iallafall :)
Ska väl sitta å tare lite lugnt innan den börjar då,
är bild föresten och håller på med ett stort självporträtt :) xD
inte jag som valde det utan måste göra det haha.
Vet några som ska ut på krogen i sverige idag så hoppas ni få det så roligt ;)
Vad jag ska göra resten av kvällen det får vänta och se,
ha det bra alla!
Kan komma upp något mer under kvällen men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela