therightplace

Fredag och helg

Publicerad 2010-12-10 13:13:05 i Allmänt,

Äntligen fredag ska bli skönt :D
Hade som sagt bara en lektion idag NK men blev kvar i skola till 12 ändå haha:)
Får se om det blir att göra nått med lollo, kanske emma och massa andra ikväll så får väl se vad som händer;)
Sen måste jag ner någon gång till kupolen i helgen och titta på julklappar få se om jag orkar det idag eller inte dock.
Annars hade jag inget speciellt att säga just nu ska ta det lugnt en timme eller nått först innan jag gör nått iallafall men vi hörs väl trevligt helg på er! :)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-10 14:47:31

åh, jag måste också leta julklappar. blir stressad när folk börjar redan nu ;O(:

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-10 15:31:46

svar: nej jag vet, men snart för att jag inte har hunnit handla några än :) sidan hette polyvore.com (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela