therightplace

Lång veckan tills helg nu!

Publicerad 2010-12-13 20:34:40 i Allmänt,

Måndag och nya friska tag haha!
Imorrn är det iallafall två prov som gäller, kinesiska och matte fy satan :O
så har väl typ suttit och pluggat på det lite så här halvt i 1-2 timmar eller nått
Tänkte in och skriva lite här nu bara och kolla runt på fejjan och grejer haha va fult:)
Sen är det dags och slå in lite julklappar
niklas har redan slagit in hälften så mina kvar typ:)
Har hört att du Lollo nog ska på soltorgsfesten,
men är det nå fler som ska på den eller hagafesten? ;)
haga: 20/12
Soltorg: 21/12
Skönt med sista "jobbveckan" i skolan nu iallafall ska bli gött med lite lov snart, sova dagarna långa?
ne tuta och köra nätterna lång gör vi va?;)
Va allt för nu hare gött!!!


Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-13 20:53:21

sv; hahaha skulle inte förvåna mig heller om jag var författaren ;) men faktiskt inte! :o

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-13 22:26:34

lycka till med proven! dom klarar du galant ;)

Postat av: perman

Publicerad 2010-12-14 14:23:30

jag ska på soltorgsfesten :-)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela