therightplace

Tisdag och underbart LOV!

Publicerad 2010-12-21 17:44:12 i Allmänt,

Yes äntligen lov då! :)
Kan ju börja med gårdagen, va fullt ös å skitkul :) Ni får gärna skicka bilderna sen Emma och carro;)
Va värre idag, hade ju egentligen kinesiska, men det kunde jag ju glömma orkade ju knappt gå upp 8.20 så haha.
Blev bara att önska lärarna en god jul å så och sen in i aulan och kolla på "julshow" sen vare LOV! :D
Vart lite "bubblig" i magen idag, men blev bättre när jag åt mat sen iallafall^^
Så idag blir det bara att tare lugnt och sova hehe!
Men får väl önska Lollo en trevlig kväll på soltorgsfesten ;)
Trevlig lov på er andra!
Lägger ut nån bild från igår sen om jag fått nån av dem:)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-21 22:23:51

svar: jaha, haha ja :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-22 11:42:55

sv; nej, lite småkul. men vill du att jag tar bort? (:

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-22 18:35:55

tackar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela