therightplace

Torsdag

Publicerad 2010-12-16 20:27:45 i Allmänt,

Då var det torsdag kväll igen, sry att inlägget kom så sent men har haft problem med internet några timmar
så va tvungen att fixa det vi hade fått nytt modem och grejer shit va krångligt det ska vara -.-'
Men nu är jag igång iallafall överlycklig hehe (a)
Skolan idag va då rätt lugn gjorde inte så mycket och Emma rita en ful bild med mig och ********* på paint som tur så kunde hon inte lägga ut den på sin blogg för att datorerna där va cp haha;)
Justja köpte biljett till hagafesten idag oxå så ni vet:) vad ska man klä ut sig till bara?
Tema: Ops jag kom visst fel!
Va iallafall och träna efter skolan körde lite hårdare än vanlig idag så är helt slut hehe till och med Usb spela random som den skulle (Y) va dock en gubbe som inte vill ha för högt ljud så blev inte lika pepp som vanligt men aah han är schysst ändå^^
Skulle ha dammsugit idag egentligen, men när jag har fixat med det här i flera timmar så får det fan ta och vänta tills imorgon haha:)
Va Ph final oxå ju och Emanuel vann va väl bra men skulle hellre sett Erik eller Lin:)
Nu ska jag då bara tare lugnt iallafall, så vi synes och höres;)

Haha najs grejer i bakgrunden oxå^^
Lollo när blir du frisk då?;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-16 20:44:22

men erik vilken ful bild. tabort eller byt !!!

ps. jag ska rita en ny bild. ds ;););)

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-16 21:02:08

aldriiiiiiig

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-16 21:02:30

aldriiiiiiig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela