therightplace

Dagens/Söndagens bio

Publicerad 2010-11-09 21:51:51 i Allmänt,

Idag vare skol, vet inte vad som hände sista lektion blev bara jag å tobbe
å inte gjorde vi nått heller satt bara å snacka med ove^^
Aja sen blev det att jag, pappa å niklas stack och tränade iallafall sen blev det en kebabrulle GÖTT! :D
Efter det då så åkte vi hem till Roger och ullis kolla på deras nya unge Alfred (affe) å så blev det bus med Selma såklart svårt att undgå liksom :)
När vi kom hem va ja helt dötrött så bara la mig i fåtöljen och sov en timme eller nått, så blev det en snabbis med läxor för har tyska prov imorrn men tror jag kan det nu iallafall.

Så tänkte jag bara berätta om Jackass 3D som jag var på i söndas att ja älskar ni Jackass måste ni ju bara gå på den, annars vare inge speciellt, men aah skratta hela filmen iallafall så de va ju bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela