therightplace

Presitions sågning!

Publicerad 2011-08-05 22:14:48 i Allmänt,

Så då har man jobbat lite svart i 5 dagar,
tjänade iallafall ihop 2200kr.
Satt inte helt fel! :)
Idag (sista dagen) så lyckades jag såga mig i fingret oxå,
killen med skillen där asså! :)
Typ mkt hud över såret så man ser inte riktigt hur djupt det är,
(inte överdrivet djupt)
tur man inte kom ner till nå senor och grejer :O


'
Sen två bilder jag tog för 1,5 vecka sen eller något,
en av bilderna på solnedgången och en på när jag hade tråkigt så rita lite haha ;)


Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-08-06 11:48:07

sv: ja okej! :)

tack erik! Ja det är så sjukt mysigt vid stranden där i rättvik! :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-08-06 19:21:28

sv: ja gud ja, värsta lång grunt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela