therightplace

bättre humör!

Publicerad 2011-12-31 00:54:26 i Allmänt,

Ja vi kör väl lite uppdatering igen nu då!
Har ju iallafall hänt något idag så:)
Började dagen med att ta en vända ner till banken,
skulle sätta in lite pengar och så, va sjukt mycket folk men blev klar tillslut iallafall :)
Ja sen åkte jag till kupolen iallafall, mötte upp lollo och emma där.
Så vi gick väl runt på kupolen och inhandlade lite kläder och sånt
för morgondagen, själv köpte jag en blå/vit rutig flanell skjorta
och ett par mörkgråa chinos, blev rätt nöjd med köpen :)
Sen under kvällen har jag iallafall varit upp till hellboy
och snackat å druckit kaffe hehe (y) :)
Nu är man hemma iallafall så ska slå på någon film eller något
vi får se vad som händer, ska försöka att inte lägga mig
5.30 idag iallafall, vill kunna vara upp imorgon/idag ;)
Sista dagen på året härligt, sen går vi mot ljusare tider haha:D
men aja ska sluta nu, ha det bra så hörs vi säkert imorgon!

Vet bilden är rätt värdelös men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela