therightplace

Ja vi syns långt bort, långt upp i det blå

Publicerad 2011-12-12 18:04:58 i Allmänt,

Ingen speciell måndag sådär, har bara varit som vanligt
förutom att vi hade nationella prov i svenska, prata också såklart
men det gick faktiskt rätt bra, behövde inte kolla på stödorden en enda gång (y) :)
Nu sitter jag väl i stort sett bara och väntar på att det ska bli mat
sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra resten av kvällen
men vi får väl se då:)
Så jävla ointressanta inlägg ibland asså haha,
men har inget att skriva om så sorry:/
Ha det bra iallafall

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-12-12 22:23:21

sv; haha, ellerhur.. ;)(a)



nej men helt seriöst. kommer inte ens ihåg att jag prata med dig (sjukt!!!). vad sa jag/vi egentligen? :o ;) scary..

Postat av: emma

Publicerad 2011-12-12 23:30:36

sv; haha okej, kanske lika bra. känner jag mig rätt så kanske det inte är så lämpliga saker att skriva ut på en blogg.. eller..? :$ ;) haha fyfan! vet inte ens om jag ser ifram emot det där smset faktiskt...... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela