therightplace

Mat är kärlek! :D

Publicerad 2011-12-15 22:43:37 i Allmänt,

Ja det va ju rolig skoldag, jag fick gå heldag medans
resten av klassen hade ne enda jäkla lektion haha :)
aja imorgon har även jag bara en lektion iallafall skönt :)
Idag blev det att träna på riktigt länge, med pappa i östra
det gick rätt bra ändå, men bättre ska det bli :D
Sen åkte vi under tunneln bara och käkade på Koenigsegg,
det blev Entrecote för mig, va så sjukt gott :D
så hade de gömt stekta grönsaker med sötsur chilisås under maten
så jäkla gott :D
Fick bild på det men det ser inte så märkvärdigt ut på bilden
men va mycket bättre i verkligheten, tro mig! :D
Kan jag rekommendera för den som är hungrig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela