therightplace

måndag

Publicerad 2011-01-31 17:36:13 i Allmänt,

Ja idag har vi haft skridskor på idrotten då,
blev skit häpen över att jag var så "bra" på skridskor nu:O
Men gör så jävla ont i fötterna av dem där jäkla skridskorna, det gillas inte :/
resten av skoldagen va väl iallafall som vanligt typ.
Så när jag kom hem blev det lite mellis och så,
sen nu har jag gjort klart läxorna och allt skönt:)
sitter och funderar nu på om jag ska fortsätta med stipendierna då,
måste ju göra det någon gång så!
Sen ska jag iallafall bara tare lugnt och kanske ladda ner solsidan hmm?;)
Sen måste jag ju bara ge lite reklam, Emma har skaffat FACEBOOK!!!! haha :D
Ska nog ta och boka klipptid imorrn tror jag!
aja hare gött allihopa!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-31 22:29:36

haha meh. alla lika förvånade ;o ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela