therightplace

Söndag

Publicerad 2011-01-16 14:31:07 i Allmänt,

Jahapp då börjar den här helgen gå mot sitt slut också.
Snart kommer iallafall mormor och morfar hit och fikar:)
Sen när de åker igen så sticker nog jag och tränar,
idag äre biceps och mage som gäller!
Så hoppas det går fin fint idag:D
Sen vad som händer med resten av dagen får vänta och se.
Har fått en konstig känsla av att jag vill åka lite längdskidor också :O
Men det kommer vi nog få göra på idrotten här någon gång i vinter så,
är det någon som vet vad vi har imorgon btw?:)
Har väl inget mer just nu, så hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-16 21:07:00

jag hoppas på att vi är inne, men det tror jag nog. kanske dans -.- (:

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-17 19:14:07

erik kan du logga in på msn någon gång? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela