therightplace

Härligt jag får följa med också! :D

Publicerad 2011-11-16 19:55:46 i Allmänt,

Fick reda på idag att jag får följa med till Polen och besöka Auschwitz.
Fett spännande att åka dit, ska bli riktigt "kul" beror på hur man ser det då(a)
Så om två veckor nu borde jag vara framme i Polen tror jag :)
Annars idag så hade jag ett prov i historia och så fick vi gymma på idrotten
dem andra lektionerna va väl som vanligt i stort sett!
Nu är jag hos pappa och ska vara här tills på fredag, imorgon dock
måste jag hitta på något efter skolan för kommer inte vara någon här
hemma så orkar inte vara här då, så jag får hoppas man
har lite kompisar som är lediga tro? ;)
Ikväll annars så blir det lugnt, blir väl dator och sova.
Justja kanske ska gå och kolla studentmössa imorgon då
eftersom att jag har tid med det då.
Hann ju aldrig testa när klassen gjorde det eftersom jag hade slutat skolan då
så jag hoppas dem där på stan kan hjälpa mig nu, men blir nog bra:)
Måste komma ihåg det imorgon bara, ska göra mitt bästa! :D
Imorgon är det Nationella prov i Svenska också, vi har tid att sitta i 5 tim
herregud va jobbigt att sitta still och göra svenska i 5 timmar
man får ju dock gå om man blir klar innan, så hoppas inte det tar sån tid.
Blir vilket som en hyfsat kort dag för vi slutar ju senast 13.15 inte så farligt:)
Ska sluta babbla nu, hejdå på er :)

Kan det inte bli 28 grader och sol här också! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-16 20:34:29

sv; jadu, bara kolla runt på andra bloggar eller söka hehe. ja-a, dvd ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela