therightplace

hmm :/

Publicerad 2011-11-01 19:27:35 i Allmänt,

Gick på dem första lektionerna idag, men sen blev jag dålig i magen
så va tvungen att gå på till rummet och vila så nu ligger jag här och tar det lugnt
blir troligen att göra det resten av dagen oxå.
Men shit va värdelös skolsyster vi har!!!
Hon måste godkänna att man är sjuk nog för att skippa lektioner,
så jag gick upp till henne och sa att jag va dålig i magen och vill hoppa resten av dagen
då sa hon " nja det har jag svårt att tro! ta dem här tabletterna att tugga på och
gå till nästa lektion nu." jävla weirdo -.- jag är 18år och ska be om lov ifall jag får
gå till rummet och krya på mig, knäppa kärring -.-'
så nu sket jag i det helt, ska prata med lärararn jag skulle haft lektion med sen
för fick ju inge "pass" nu så har frånvarao just nu.
aja I don't give a fuck just nu! :)
Har precis beställt skolkatalogen för borlänge oxå! :D
21 dagar sen ska den vara hemma.
Ska nog ta och kolla film nu, blir The hangover hehe har inte hunnit sett den än! :)
Ha det bra, så ska jag försöka fixa till magen :)

Kommentarer

Postat av: thresn

Publicerad 2011-11-02 21:48:03

jobbig skolsyster då. haha skulle lackat sönder .. :P

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-02 23:03:04

sv: haha men det var ju ett skämt...!

Tusen tack erik :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela