therightplace

Portland airport!

Publicerad 2011-11-07 16:14:57 i Allmänt,

Sitter och väntar på flyget  till Philadelphia nu,
kan inte vara inne på datorn så länge för då tar batteriet slut.
men men nu är det på gång iallafall.
Höll på att få problem med bagaget först för mitt kort funkade inte att betala med
så jag fick springa bort till en automat som funkade som tur va,
för han som skjutsa mig hade åkt också så det kunde blivit lite knepigt där
men som tur fixade det sig, det auto checkas ända till arlanda
så ser det inte förens då, kanoners! :D
Får se om jag hinner in nått när jag är i Philadelphia,
annars hörs vi sen Sverige bye bye!;)

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-08 16:08:47

sv: jajjemän, tusen tack erik! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela