therightplace

Ännu en frågelista då :)

Publicerad 2011-11-22 21:04:01 i Allmänt,

En stycken nöjd emma nu? ;)
1. Klockan är: 20:34
2. Detta sa du senast: Det blir bra det!
3. Såhär känner du dig just nu: lite hungrig,smått trött men glad
4. Sådär ser du ut just nu: blå jeans, svart t-shirt med tatueringsbrud på och en röd flanellskjorta
5.  Lyckonummer? 23, eller det numret jag gillar mest
6. Vad är det för dag idag? tisdag
7. Vad har du för ögonfärg? Blåa i stort sett
8. Vad drack du senast? vatten :S
9. Vem litar du på mest i hela världen? Vet inte, men mina föräldrar antar jag väl
10. Ett personlighetsdrag du inte tycker om hos någon? De som trycker ner folk
11. Vem bråkade du med senast? har inte bråkat med någon direkt, men säkert bror
12. Finns det någon du verkligen inte tycker om? Det finns det säkert, men ingen jag kan komma på bara sådär.
13. Något folk brukar klaga på dig för: Ingen som brukar klaga över något direkt, men finns säkert folk som vill att jag skulle kunna prata ännu mer jag vet ej?:)
14. Något folk brukar uppmuntra/ge dig komplimanger för: Mina kläder, snällhet, skolstudier
15. Vem skrev du senast med? emma och lollo
16. Vem pratade du senast i telefon med? Lasse (farbror)
17. Detta får dig att rodna/bli generad? När något "dumt" händer mig men som är roligt från andras synvinkel haha, svårt att förklara hur man menar men så ungefär.
18. Vad har du för färg på dina underkläder du bär just nu? Gråa
19. Vad dricker du helst när du är törstig? kall Trocadero (y)
20. Ditt favorit-bakverk/fika? kladdkaka, prinsessbakelse, sen en till men vet inte vad den heter åt den idag dock! :D
21. Saknar du någon just nu? Om ja, vem? Saknar och saknar, men skulle varit trevligt att träffa:)
22. När grät du senast? Där någon av de första dagarna i USA, hehe
23. Vad har du för storlek på tröjor? Kan variera med L till XL
24. Vad har du för storlek på byxor/jeans? varierar mellan 30/32 till 32/32
25. Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej, Hallå?"
26.  Hur svarar du i mobilen? Oftast hallå, hej, tja, tjenare något liknande
27. Vem kramade du senast? emma tror jag
28. Vad var det senaste du klagade på? kylan haha
29. Vad står det i ditt senaste inkomna sms? ;)(y)
30. Något du fruktar/fasar? Att få cancer och dö i förtid
31.  Dina senaste tanke var? Fyfan att dö i cancer asså, jag vill uppleva livet och världen.
32. Favoritfärg? Gillar de flesta, men röd just nu tror jag faktiskt :)
33. Gillar du någon just nu? ja jag gör väl det
34. Kan du stå på händer? Kan väl alla?;)
35. Vad är typiskt dig att säga? Inte säga, men skaka på huvudet när någon säger något "dumt"/roligt haha.
36. Vad gör du mer än att svara på dessa frågor? tänker på mat, fb och smsar
37.  Vilken låt lyssnade du senast på? Va i Ipoden så kommer inte ihåg faktiskt
38.  Vilken film såg du senast? Mississippi burning
39. Den här maten tycker du om? Thaimat, grillat, kebabtallrik, kebabrulle, pizza, hamburgare, kinamat osv finns hur mycket som helst:)
40. Vem pratade du senast känslor med? Lollo tror jag
41. Hur många syskon har du? Vem tycker du bäst om? ett, så hur stort val har jag? ;)
42. Brukar du komma i tid? Brukar komma före tiden haha
43. Detta får dig illamående? Nervositet, spya
44. Har du spytt offentligt? Tror faktiskt inte det, förutom när man va bebis kanske
45.  Har du haft sex idag? nej, inte idag heller
46. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, fixa en lägenhet och köpa bil och fixa körkort.
47. Vem kysste du senast? Ingen aning
48. Vad var det senaste du skrattade åt? Va åt lollo i skolan idag säkert haha
49. Vad var du senast ledsen över? alla kompisar och sverige
50. Vad var du senast rädd för? Rädd och rädd, men Toby haha :D (paranormal activity 3)
51. Vad har du för smink på dig just nu? Ingen alls :O
52. Kan du gå ut utan smink? Vet faktiskt inte, någon kan ju se mig? ;o
53. Vad står det i ditt senaste skickade sms? ''Nej va inget :)"
54. Vad åt du senast? Pölsa, bacon och potatis haha nu har jag väl inga besökare på den här bloggen längre? :)
55. Vad ska du göra just nu? Lägg ut den här listan sen ta en macka tror jag

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-22 21:10:34

hahaha, vissa svar är så kul att läsa! mer listor :D



''Vad är typiskt dig att säga? Inte säga, men skaka på huvudet när någon säger något "dumt"/roligt haha.'' och ja, SÅ typiskt dig haha!



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela