therightplace

Tarzan babe! ;)

Publicerad 2011-09-25 00:30:07 i Allmänt,

Haha hyrde Tarzan idag så har jag kollat på den med
Lollo och Emma, en aning nostalgi sådär ;)
Sen har vi väl bara varit social, tjockat med lite godsaker å så!
Härlig kväll iallafall :)
Annars idag har jag bara packat sen va jag även ut och spela lite Basket
kände att jag behövde komma ut och röra på fettvalkarna haha,
nerå så illa är det inte men va najs å få spela lite :)
Vill dock ha en riktig korg snart eftersom den där är typ en halv meter
lägre än vad en normal är, men blir nog bra till Usa sen :D
Nu ska jag ta och käka nått lätt sen bara chill resten av kvällen!
Hoppas alla andra är på krogen eller fest å super skallen av sig! ;)
Hare gött i vilket fall!


Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-25 10:38:59

sv: aw vad gullig du är erik :D

Ja det var riktigt mumsigt! Mormor kan hon ;)

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-25 12:47:38

sv; hihi ja-a! (;

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-25 17:02:11

sv: nejdu men ellerhur! ;)

Postat av: PRIMATENS

Publicerad 2011-09-27 20:13:32

Det är en fin film! Kollar lite på den då och då och använder min lillebror som ursäkt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela