therightplace

Alright O'connor, let see what you got!

Publicerad 2012-04-25 21:27:12 i Allmänt,

Hejsan hoppsan karlsson!
Idag har det varit skola som vanligt, inte hänt något speciellt där direkt.
Sen va jag på körlektion och den gick väl hyfsat iallafall!
Stanna även och gjorde klar fordonsfasen på teorin:)
Så bokade jag två lektioner och halkbana! :D
Har inte så många lektioner kvar nu faktiskt :)
Å så har jag ju bara repititionen kvar på teorin som sagt sen prov dags!
Så när jag kom hem blev det lite läxor och så sen har det inte hänt så mycket mer.
Ska väl snart ta och slänga mig framför tv.n å se på bb.
Det får väl avsluta dagen, Ha det bra!
Justja hitta en tatuering som Ami james gjorde nyligen
som är lite inspirerad på hur jag vill ha den ungefär!

Kommentarer

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-04-25 23:13:56

Hihi jo precis :) alltid kul! Men jag shoppar för mycket alltså haha :(

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-04-26 12:24:23

Haha precis! :D



hoppas du mår bra idag! :)

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-04-26 22:00:18

Hehe okey! :D vad härligt! :)



Jodå samma här (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela