therightplace

En dröm

Publicerad 2012-04-12 23:17:29 i Allmänt,

Hej gott folk! :)
Fått lite skäll om att jag inte uppdaterar så jag får väl göra det då;)
Har iallafall varit på körskolan idag och hade först körlektion,
vi hade lite stadskörning och sånt, gick som på räls! :)
Så efter körning pluggade jag lite teori, så nu är jag klar med fas a,b och c
Så bara två kvar tror jag det var och sen är det bara provet kvar:)
Ska dessutom ha en lektion nästa vecka och sen får jag boka halkbana!
Känns rätt skönt att det börjar närma sig lite smått sådär nu;)
Ja annars idag så blev det en lite cykelrunda med lojsan till
7- eleven skulle pumpa däcken på cykeln för blir att börja cykla till
skolan på måndag och resten av terminen :)
Tog väl även en liten vända till film och fabel även om jag fick
använda mina knep för att få med mig slöfocken! ;)
Nu blir det att ta det lugnt och så får vi se vad morgon dagen bjuder på.
Ha det så gött allesammans:)

Sommar kom nu, jag saknar dig! <3 :)

Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2012-04-12 23:36:26

Hej hur är det?=)

Postat av: Patrik

Publicerad 2012-04-15 22:15:15

Så vacker bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela