therightplace

Seg helg!

Publicerad 2012-04-21 20:39:40 i Allmänt,

Hej på er!
Varit rätt seg helg än så länge, hände ingenting igår utan satt hemma hela dagen!
Idag satt jag hemma fram till 6 ungefär då det iallafall blev en runda till
emma och elia som var där. Så blev en kort cykelrunda upp dit med lollo:)
Nu är jag hemma igen så funderar på att köra ett The fast and the furious maraton
kommer ju dock få se några av filmerna imorgon också efter som att
det typ blir 10 timmar men tror jag börjar idag iallafall ;)
Har inget bättre för mig liksom så.
Aja hoppas ni andra får en trevlig lördag iallafall hej på er!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-22 00:01:31

åhh, dom är bra!!!!!!!! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela