therightplace

Hej på er

Publicerad 2012-02-12 20:06:09 i Allmänt,

Orkar inte skriva för mycket idag så ska ta  det snabbt.
I fredags blev det iallafall lite förfest och kalas hemma hos lollo som fyllde år:)
Grattis så mycket igen! ;)
Sen stack vi till KLIN, för S2 hade inte öppet, men va ingen kanondag
för krogen, för att det va knappt nå folk där så har väl varit bättre!
Sluta kvällen på Milano och kebabrulle :)
Sen blev det bussen hem.
Igår så åkte jag ner till mattis en stund, johannes och nicklas var där också:)
Vi åkte dock direkt till Wayne's och fika lite!
Sen fick vi skjuts hem, eftersom mattis har körkort så(y)
Så resten av kvällen blev det bara lugnt med gott:)
Idag kom pappa och hämta mig, så vi var förbi hos farbror och joar.
Joar satt å nöta wow som vanligt haha :)
Aja har precis duschat så nu ska jag bara ta det lugnt
sen är det skola imorgon igen, men ha det bra så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-02-12 23:26:37

min lördag var rätt lugn ändå, var ute men det var mest dans och hem rätt så tidigt :) hihi

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-02-13 14:24:49

Hej! Nu var det väldigt länge sedan sist, jag har haft fullt upp. Är allt bra med dig? Själv har man gått och blivit ordentligt sjuk :( Kramar!

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-02-13 14:24:54

Hej! Nu var det väldigt länge sedan sist, jag har haft fullt upp. Är allt bra med dig? Själv har man gått och blivit ordentligt sjuk :( Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela