therightplace

Natti natti

Publicerad 2012-02-14 01:01:38 i Allmänt,

Oj klockan är ett nu så ska ta och lägga mig :)
Idag har det iallafall varit en väldigt seg skoldag
för jag har fått vara i skolan i flera timmar, med bara två lektioner
sen har resten varit rast suck -.-
aja idag fick hellmutt körkort, grattis till det! :D
Så vi va ut och åkte lite, som tur är så överlevde vi ;)
Sen va jag upp till emma och va social, alltid lika trevligt!
Så fick man smaka Nova's goda bullar (y)
Rätt bra avslut på dagen som sagt,
även om det räcker med bullar för idag hahaha! ;)
Godnatt på er, höres imorgon!

Kommentarer

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-02-14 12:44:08

Svar: Okej, tack :) Idag mår jag lite bättre, men är fortfarande inte helt frisk, usch vad tråkigt det är att vara sjuk! Jag är typ aldrig det, är du sjuk ofta? Kram

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-02-14 17:55:16

Svar: Okej :) Har du eller ska du göra något roligt idag då? :) Själv har jag precis installerat alla the sims 3 spelen på datorn, så nu blir att spela spel :p Har ud spelat det någon gång? Kram!

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-02-16 01:21:34

hehe okej :) kul!



ska sova nu tänkte jag :D hihi kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela