therightplace

Out of inspiration

Publicerad 2012-02-27 23:34:42 i Allmänt,

Har varit lite dålig uppdatering här och kan hända det blir det ett litet tag till,
har inte haft någon riktig inspiration för att skriva så därför det varit lite tyst:)
Idag var jag iallafall till gymmet för första gången på SJUKT länge!
Kändes skönt att få göra ett pass även om man kände att det inte gick lika lätt längre:)
Annars har det inte hänt så mycket idag, börjat lite på projektrapporten och så,
imorgon ska jag nog ner till J-son iallafall och plugga lite teoriprov (y) :)
Vad som händer mer får vi se, hör av er om ni vill hitta på nåogt!
Aja vi får höras, ha det bra alla!
Här kommer lite bilder jag haft på mobilen föresten, Enjoy! :)







Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-02-27 23:39:46

ful första bild. söt sista bild. haha!

Postat av: Bella Davis - MODELLL BLOGG

Publicerad 2012-02-28 12:55:24

Jag hade en lugnt måndag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela