therightplace

Slut för denna gång igen då

Publicerad 2012-02-05 22:02:29 i Allmänt,

Orkade inte skriva varenda dag nu i helgen, för skulle bara fått skrivit något sak
så då tar jag hela helgen nu på en gång istället :)
I fredags så var jag ju ledig som sagt, så då passade jag på att åka
hem till mormor och morfar, höll på att frysa ihjäl men det är en annan femma:)
Skulle iallafall ha en liten intervju med morfar,
för vi hade en uppgift i svenska att göra en artikel.
Det gick bra iallafall och va trevligt att träffa dem lite så!
Åkte hem snabbt sen iallafall och åt lite, sen tog jag första bussen upp till emma.
Lollo höll ju på att tjata som jag vet inte vad att jag skulle skynda mig så;)
Sen kom iallafall även carro och terese upp. Emma färgade bl.a. håret
som hon inte blev fullt nöjd med även fast vi andra inte tyckte det blev dåligt.
Va väl där och pratade om allt möjligt i några timmar innan vi åkte hem :)
På lördag så höll jag mig inne största delen av dagen, för var så SJUKT kallt
så man ville ju inte ut så jätte gärna, men lyckades få med mig emma och lollo
till Willys iallafall så köpte med mig lite gott hem och så fick det bli en lugn kväll.
Idag har jag väl bara gjort lite läxor sen har jag varit hemma och tagit det lugnt:)
Har för övrigt bara 1 säsong kvar av Prison Break nu, vad ska hända tro? ;)
Men ska gå och göra mig i ordning nu sen blir sängen tror jag,
vi får höras imorgon hej på er och
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-02-06 10:01:41

jasså vad skönt, jo då min helg har vart bra :)

tack så mycket! :)

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-02-06 15:37:07

Jag bor i huvudstaden stockholm haha:)

Dudå?

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-02-06 19:32:59

Trevligt trevligt! yes det är jag, men ingen tror på det! Inte ens jag själv haha:) Hur gammal är du?

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-02-06 21:15:14

Haha alla tycker det:)

Jaha, då är du lika gammal som min syrra:)

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-02-06 21:27:45

Yesyes:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela