therightplace

They call me a bad mother fucker yeah!

Publicerad 2012-02-01 20:53:18 i Allmänt,

Hallå kött och blåbär! :)
Har haft en rätt okej dag idag ändå.
Hade 3 lektioner sen gick jag ner till Wayne's
och satt mig där med lollo, carro och fredrika:)
Satt väl där ett bra tag ändå och va sociala och så.
Sen innan jag skulle hem så skulle ju lollo såklart göra ett eget stopp
innan vi skulle på bussen, vad skulle hon göra?
Hon skulle köpa korv med bröd haha sär du är egentligen! ;)
Nu hemma iallafall har jag tagit det rätt lugnt,
har även spelat lite MW2 multiplayer, och herregud vad folk kan klaga.
Haha men är så kul för de kallar mig dålig när jag är den som leder.
Säger åt dem att "go cry to your mama, aight!" haha att de orkar alltså:)
Men men kul att veta man är så bra att de behöver klaga (y)
Haha aja vi får höras imorgon
Ha det!

Kommentarer

Postat av: tanja

Publicerad 2012-02-01 23:09:58

härlig header du! :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-02-02 10:24:32

sv: hahahhah ja visst var det snyggt! ;)

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-02-02 13:42:52

sv: haha tokigt! ;D

Postat av: lollo

Publicerad 2012-02-03 10:35:26

HAHAHAHA I know you love me ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela